Utálom a bárányokat!

 2016.10.29. 13:57

2016. október 29.

Reggel a felismerés után könnyek közt:

-Anya! Én nem akarok bárányhimlős lenni!

Kenekedés közben mérgelődve:

-Jaj! Én utálom a bárányokat!

(Megnyugtattam, hogy nem lesz belőle bárány, de ha mégis, elvisszük Lajos bácsihoz, ott jó helye lesz a birkanyájában :P )

Délután azt találtam neki mondani, hogy "gyönyörűségem", erre az volt a válasz:

-Nem is vagyok a gyönyörűséged! Nézd, mindenhol bárányhimlős vagyok!

 

És ez még csak az első nap. Mi lesz még itt az elkövetkező két hét alatt...???

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotorke.blog.hu/api/trackback/id/tr511913613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása