Testvéri szeretet

 2015.12.18. 16:31

2015. december 18.

A mai nap főszereplője a két nagyobbik fiam.

Utolsó nap a suliban, délben eljöhettek. Megbeszéltük, hogy busszal jönnek haza együtt.

12:37-kor csörög a telefon, Flóri az. Pityereg, hogy nem fért fel a buszra, most mi lesz?

Megnyugtattam, hogy semmi baj, nemsokára jön a következő busz, azzal haza tud jönni.

-Hol a Máté?

-Ő bent szállt fel, én meg már nem fértem fel a buszra a McDonald's-nál többekkel, mert tele volt, nem engedett fel minket a sofőr.

-Jó, fél óra múlva jön a következő, gyere haza azzal.

13:15-kor hívom a Mátét, hogy hol van, már itthon kéne lennie.

-Itt vagyok a Flórival.

-Hogyhogy? Visszamentél?

-Igen. Leszálltam a Tesco-nál és visszamentem hozzá gyalog.

Ekkor könnyek lepték el a szemeimet...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotorke.blog.hu/api/trackback/id/tr698182404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása